Iskola neve
*
Iskola címe
*
OM azonosító
*
Milyen fenntartásban van az iskola?
*
Klebelsberg Központ
Közvetetten állami
Alapítványi
Önkormányzati
Egyházi
Egyéb
Kérjük adja meg, hogy hány tanár tanít az iskolában (fő)!
*
Kérjük adja meg, hogy hány diák tanul iskolában (fő)!
*
Kapcsolattartó neve
*
Kapcsolattartó email címe
*
Kapcsolattartó telefonszáma
Honnan értesült a pályázatról?
PBKIK ajánlás alapján
Get-Energy ajánlás alapján
ENGIE ajánlás alapján
IFKA ajánlás alapján
MÖOSZ ajánlás alapján
TÖOSZ ajánlás alapján
MJVSZ ajánlás alapján
Klebelsberg Központ ajánlás alapján
Pécsi Tudományegyetem ajánlás alapján
Honlap
Facebook
Egyéb
Éves energiafogyasztás összesen (GWh)
*
Kérjük, hogy adja össze villamosenergia és gázfogyasztását.
Gázfogyasztása GWh-ra történő átváltásához kérjük a KSH fűtőértéket figyelembe venni, mely szerint 1 m3 földgáz fűtőértéke átlagosan 34MJ, azaz 9,44 kWh.
0,5 GWh alatt
0,5 GWh - 1 GWh
1 GWh - 2 GWh
2 GWh - 4 GWh
4 GWh - 10 GWh
10 GWh - 40 GWh
40 GWh felett
1. Az iskola az elmúlt 5 évben rész vett fenntarthatósági programokban (pl.: Fenntarthatósági Témahét, TeSzedd, Virtuális Erőmű Program)?
*
Nem vett részt
Részt vett, de már nem vesz részt
Részt vett és vesz
Minden évben részt vett
2. A diákok az elmúlt 5 évben részt vettek fenntarthatósági témakörben versenyeken (pl.: ZöldOkos Kupa)?
*
Nem vettek részt
Részt vettek, de már nem vesznek részt
Részt vettek és vesznek
Minden évben részt vesznek
3. Az iskola tantervében megjelenik a fenntartható fejlődéssel kapcsolatos ismeretanyagok tanórai átadása?
*
Nem jelenik meg
Megjelent, de már nem jelenik meg
Igen, megjelenik
Évek óta megjelenik
Amennyiben megjelenik az iskolai tantervben, kérjük mutassa be, hogy az miként, hogyan szerepel benne!
4. Az iskolában elérhető fenntarthatósági tanórán kívüli tevékenység (szakkör, klub, stb.)?
*
Nem érthető el
Volt, de már nem érhető el
Igen, már elérhető
Folyamatosan elérhető volt
5. Nem csak a tanításban, hanem az iskolai élet minden területén érvényesülnek a fenntarthatóság elemei?
*
Sehol nem jelenik meg
Csak a tanításban van jelen
Több területen is jelen van
Jelen van az iskolai élet minden területén
6. Volt-e az iskolának az elmúlt 5 évben zöld közlekedési napja vagy programja (pl. biciklizz az iskolába, e-mobilitási tananyag vagy szakkör)?
*
Nem volt
Volt, de már nincs
Volt az elmúlt 5 évben
Évek óta van
7. Volt-e az iskolának az elmúlt 5 évben a fenntartható, egészséges életmódot támogató napja vagy programja (pl. kézfertőtlenítő program a mosdókban, egészséges életmód tanácsadás diákoknak)?
*
Nem volt
Volt, de már nincs
Volt az elmúlt 5 évben
Évek óta van
8. Volt-e az iskolának az elmúlt 5 évben az fenntartható, tudatos fogyasztást, vásárlást támogató napja vagy programja?
*
Nem volt
Volt, de már nincs
Volt az elmúlt 5 évben
Évek óta van
9. Az iskolában történt az elmúlt 5 évben energetikai korszerűsítés (pl.: LED izzók, szigetelés, nyílászáró-csere)?
*
Nem történt ilyen korszerűsítés
Több mint 5 évvel ezelőtt történt ilyen korszerűsítés
Történt ilyen korszerűsítés, mely egyes elemeket érintett
Komplex, átfogó energetikai korszerűsítés történt
10. Az iskola az elmúlt 5 évben szelektíven gyűjti a hulladékot?
*
Nem gyűjtik szelektíven a hulladékot
Szelektíven gyűjtötték, de már nem így gyűjtik
Igen, már szelektíven gyűjtik a hulladékot
Az elmúlt 5 évben mindig szelektíven gyűjtötték a hulladékot
11 Az iskolában az elmúlt 5 évben volt kihelyezett elemgyűjtő?
*
Nincs kihelyezett elemgyűjtő
Volt kihelyezett elemgyűjtő, de már nincs
Az elmúlt 5 évben mindig volt kihelyezett elemgyűjtő
12. Az iskolában az elmúlt 5 évben végeztek komposztálást?
*
Nem végeznek komposztálást
Végeznek, de már nem végeznek komposztálást
Igen, végeznek
Az elmúlt 5 évben mindig végeztek komposztálást
13. Az iskola a diákok bevonásával igyekszik csökkenteni a keletkezett hulladékot, valamint takarékoskodni az energiával?
*
Nem vonják be a diákokat
Korábban bevonták a diákokat, de már nem
Igen, bevonják a diákokat
Az elmúlt 5 évben mindig bevonták a diákokat
14. Az iskola szervezett-e a diákok számára iskolán kívüli fenntarthatósággal vagy energiahatékonysággal kapcsolatos programot? (pl.: biogazdaság vagy passzív ház látogatás, hulladékgyűjtés)?
*
Nem szerveztek
Szerveztek, de már nem szerveznek
Igen, szerveznek
Az elmúlt 5 évben szerveztek a diákoknak iskolán kívüli programokat
15. A pedagógusok évente vesznek részt továbbképzésen a fenntarthatóság kérdésében (pl.: pedagógusképzés a Fenntarthatósági Témahéten)?
*
A pedagógusok nem vesznek részt
A pedagógusok részt vettek, de már nem vesznek részt
A pedagógusok részt vesznek
A pedagógusok az elmúlt 5 évben mindig részt vettek
Kérjük ajda meg, hogy hol fog megjelenni a rövid összefoglaló a vállalásaikról, illetve az elnyert díj átvételéről!
*
1. Vállalás (kötelező)
*
Jelenlegi helyzet
*
Az önértékelő kérdőív e pontjához kapcsolódik
*
1. Az iskola az elmúlt 5 évben rész vett fenntarthatósági programokban (pl.: Fenntarthatósági Témahét, TeSzedd, Virtuális Erőmű Program)
2. A diákok az elmúlt 5 évben részt vettek fenntarthatósági témakörben versenyeken (pl.: ZöldOkos Kupa)
3. Az iskola tantervében megjelenik a fenntartható fejlődéssel kapcsolatos ismeretanyagok tanórai átadása
4. Az iskolában elérhető fenntarthatósági tanórán kívüli tavékenység (szakkör, klub, stb.)
5. Nem csak a tanításban, hanem az iskolai élet minden területén érvényesülnek a fenntarthatóság elemei
6. Volt-e az iskolának az elmúlt 5 évben zöld közlekedési napja vagy programja (pl. biciklizz az iskolába, e-mobilitási tananyag vagy szakkör)?
7. Volt-e az iskolának az elmúlt 5 évben a fenntartható, egészséges életmódot támogató napja vagy programja (pl. kézfertőtlenítő program a mosdókban, egészséges életmód tanácsadás diákoknak)?
8. Volt-e az iskolának az elmúlt 5 évben az fenntartható, tudatos fogyasztást, vásárlást támogató napja vagy programja?
9. Az iskolában történt az elmúlt 5 évben energetikai korszerűsítés (pl.: LED izzók, szigetelés, nyílászáró-csere)?
10. Az iskola az elmúlt 5 évben szelektíven gyűjti a hulladékot
11 Az iskolában az elmúlt 5 évben volt kihelyezett elemgyűjtő
12. Az iskolában az elmúlt 5 évben végeztek komposztálást
13. Az iskola a diákok bevonásával igyekszik csökkenteni a keletkezett hulladékot, valamint takarékoskodni az energiával
14. Az iskola szervezett-e a diákok számára iskolán kívüli fenntarthatósággal vagy energiahatékonysággal kapcsolatos programot? (pl.: biogazdaság vagy passzív ház látogatás, hulladékgyűjtés)
15. A pedagógusok évente vesznek részt továbbképzésen a fenntarthatóság kérdésében (pl.: pedagógusképzés a Fenntarthatósági Témahéten)
2. Vállalás (opcionális)
Jelenlegi helyzet
Az önértékelő kérdőív e ponjához kapcsolódik
1. Az iskola az elmúlt 5 évben rész vett fenntarthatósági programokban (pl.: Fenntarthatósági Témahét, TeSzedd, Virtuális Erőmű Program)
2. A diákok az elmúlt 5 évben részt vettek fenntarthatósági témakörben versenyeken (pl.: ZöldOkos Kupa)
3. Az iskola tantervében megjelenik a fenntartható fejlődéssel kapcsolatos ismeretanyagok tanórai átadása
4. Az iskolában elérhető fenntarthatósági tanórán kívüli tavékenység (szakkör, klub, stb.)
5. Nem csak a tanításban, hanem az iskolai élet minden területén érvényesülnek a fenntarthatóság elemei
6. Volt-e az iskolának az elmúlt 5 évben zöld közlekedési napja vagy programja (pl. biciklizz az iskolába, e-mobilitási tananyag vagy szakkör)?
7. Volt-e az iskolának az elmúlt 5 évben a fenntartható, egészséges életmódot támogató napja vagy programja (pl. kézfertőtlenítő program a mosdókban, egészséges életmód tanácsadás diákoknak)?
8. Volt-e az iskolának az elmúlt 5 évben az fenntartható, tudatos fogyasztást, vásárlást támogató napja vagy programja?
9. Az iskolában történt az elmúlt 5 évben energetikai korszerűsítés (pl.: LED izzók, szigetelés, nyílászáró-csere)?
10. Az iskola az elmúlt 5 évben szelektíven gyűjti a hulladékot
11 Az iskolában az elmúlt 5 évben volt kihelyezett elemgyűjtő
12. Az iskolában az elmúlt 5 évben végeztek komposztálást
13. Az iskola a diákok bevonásával igyekszik csökkenteni a keletkezett hulladékot, valamint takarékoskodni az energiával
14. Az iskola szervezett-e a diákok számára iskolán kívüli fenntarthatósággal vagy energiahatékonysággal kapcsolatos programot? (pl.: biogazdaság vagy passzív ház látogatás, hulladékgyűjtés)
15. A pedagógusok évente vesznek részt továbbképzésen a fenntarthatóság kérdésében (pl.: pedagógusképzés a Fenntarthatósági Témahéten)
3. Vállalás (opcionális)
Jelenlegi helyzet
Az önértékelő kérdőív e pontjához kapcsolódik
1. Az iskola az elmúlt 5 évben rész vett fenntarthatósági programokban (pl.: Fenntarthatósági Témahét, TeSzedd, Virtuális Erőmű Program)
2. A diákok az elmúlt 5 évben részt vettek fenntarthatósági témakörben versenyeken (pl.: ZöldOkos Kupa)
3. Az iskola tantervében megjelenik a fenntartható fejlődéssel kapcsolatos ismeretanyagok tanórai átadása
4. Az iskolában elérhető fenntarthatósági tanórán kívüli tavékenység (szakkör, klub, stb.)
5. Nem csak a tanításban, hanem az iskolai élet minden területén érvényesülnek a fenntarthatóság elemei
6. Volt-e az iskolának az elmúlt 5 évben zöld közlekedési napja vagy programja (pl. biciklizz az iskolába, e-mobilitási tananyag vagy szakkör)?
7. Volt-e az iskolának az elmúlt 5 évben a fenntartható, egészséges életmódot támogató napja vagy programja (pl. kézfertőtlenítő program a mosdókban, egészséges életmód tanácsadás diákoknak)?
8. Volt-e az iskolának az elmúlt 5 évben az fenntartható, tudatos fogyasztást, vásárlást támogató napja vagy programja?
9. Az iskolában történt az elmúlt 5 évben energetikai korszerűsítés (pl.: LED izzók, szigetelés, nyílászáró-csere)?
10. Az iskola az elmúlt 5 évben szelektíven gyűjti a hulladékot
11 Az iskolában az elmúlt 5 évben volt kihelyezett elemgyűjtő
12. Az iskolában az elmúlt 5 évben végeztek komposztálást
13. Az iskola a diákok bevonásával igyekszik csökkenteni a keletkezett hulladékot, valamint takarékoskodni az energiával
14. Az iskola szervezett-e a diákok számára iskolán kívüli fenntarthatósággal vagy energiahatékonysággal kapcsolatos programot? (pl.: biogazdaság vagy passzív ház látogatás, hulladékgyűjtés)
15. A pedagógusok évente vesznek részt továbbképzésen a fenntarthatóság kérdésében (pl.: pedagógusképzés a Fenntarthatósági Témahéten)
Megismertem és elfogadom az alábbi dokumentumokat:
*
A dokumentumok a lap alján, a gombokra kattintva tekinthetőek meg!
Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat
*
Vállalásokra vonatkozó szabályzat
*
Védjegyhasználati nyilatkozat